missbelinda

Måndag

Kategori: Allmänt

God morgon! (eller ja, förmiddag/lunch heter det nog när klockan börjar närma sig 11 hehe)

Just nu sitter jag hemma och jobbar med mitt PA, dvs: tittar på film och lyssnar på musik. Haha vad lat jag låter nu, men filmen är på mig själv och musiken är ganska noga utvald från spotify och detta görs alltså i studiesyfte.
Laddar upp en film på youtube så att min lärare ska kunna kolla på mig gör jag också, men den har blivit 20% klar på snart en timme så jag vet väl inte om den hinner klart tills det är dags att gå till skolan... Aja, det lär ju visa sig.

Igår var en lååång dag.
Först hade vi utsläpp, och sen blev det ungefär en kort mellanlandning hemma och sedan dags att åka mot stans andra ridklubb, Sundsvalls FRK för att kolla på clinicen med Bo Jenå. Det visades både hästar som tömkördes och hästar som reds, och man blir alltid inspirerad på nåt sätt av att kolla på fina hästar! :)

(under tiden jag skrivit detta har uppladdningsprocenten på filmen ökat till 23, yay!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: