missbelinda

6 januari 2012

Kategori: Allmänt

Grattis till mig själv på födelsedagen!

Igår kväll var vi några kompisar som hade spelkväll, lyckades både vinna och inte vinna hehe. Det fanns bland annat en hästfråga i TP Master ("Vem red hästen Butterfly Flip"), dock dök den aldrig upp under spelomgången så jag fick glänsa med mina andra kunskaper istället ;) Kom hem strax efter 12 och då började väntan på nattens/morgonens hockeymatch. Började kolla på sändningarna strax före 02 och efter tre spännande men mållösa perioder, en sudden och tillslut ett svenskt mål var JVM över för denna gång. Och om någon missat det så vann Sverige hela alltet. Riktigt skoj! :D
Vid 06 gick jag och la mig, hehe. Tur det är jullov nu.

Belle och jag var ute i den nysnöade skogen och skrittade, mysigt men kallt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: