missbelinda

Knoppar

Kategori: Utrustning

-Tidsinställt-

Eftersom jag inte kan ladda upp några nya bilder från datorn för tillfället så kan jag ju alltid roa mig med att kolla tillbaka i bildarkivet, det finns ju ett antal där. Bland annat denna bild, på mina gummisnoddar som jag köpte i början av förra året. Jag kommer fortfarande ihåg den långa konversationen som blev på Facebook när jag lagt upp bilden där, det var bland annat någon som tyckte att jag tog det här med rosa grejer på lite för stort allvar ;) Haha, men jag tycker att det är en rolig detalj, fast eftersom man drar ut dem rätt många varv runt knopparna så blir de inte alls så rosa som på bilden, vissa skulle nog inte ens tänka att de var rosa om de inte kollade så noga. Aja, huvudsaken är ju att jag vet att det är rosa, hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: