missbelinda

Maria Gretzer

Kategori: Allmänt

Är sedan en stund tillbaka från stallet. Skrittade nedre rundan och sedan fick hon gå ut i hagen. Det är faktiskt ganska varmt ute idag, fast det snöregnar lite.
Hur vet jag att det faktiskt är ganska varmt? Jo, förutom att kolla på termometern så kan jag ju berätta att jag bara hade en träningstshirt och min Uhip jacka ute. Brukar alltid ha en till uppepå, men idag glömde jag den först när jag gick ut ur stallet, och sen kände jag att det var rätt behagligt väder så den fick stanna kvar i stallet.

Om ni har vägarna förbi Sundsvall och Sundsvalls RK den 5e februari så kan ni ju passa på att komma på vår Maria Gretzer clinic. Jag vet inte riktigt vad den kommer handla om, men rubriken på affischerna är "Grunden till framgång" så det lär ju handla om vägen till toppen typ. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: