missbelinda

Stalldagen

Kategori: Allmänt

Åkte till stallet
Skrittade+travade på nedre och övre
Skyndade mig att äta lunch
Var dressyrdomare

Riktigt skoj att se allas utklädnader, det var allt från vikingar, prinsessor och teletubbies i LC:1 och LB:1 som jag dömde. En av tidningarna var där också, så jag hoppas att de fick några fina bilder att visa för resten av staden :)

Sist jag klädde ut mig på en tävling så var jag och min lagkamrat Pink. Färgtemat gick alltså i rosa och svart. Rosa schabrak, varannat ben med svart och rosa benlindor, svarta ridbyxor, rosa tröja osv... Mina rosa pilotbrillor hade vi också, inte det lättaste att rida med pilotisar som inte sitter jättebra, men det funkade :) Andra gånger har jag varit veterinär, nyårsraket, häxmonster och en av valparna från 101 dalmatiner, ja det var nog alla utklädnader från min sida.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Haha jag körde kort och gott på "dressyrryttare". Insåg att Tommie inte skulle klara av någon speciellt avancerad utklädnad, han blev rädd för alla andras ^^,

    2012-01-07 | 19:03:22
    Bloggadress: http://zpeedhunter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: