missbelinda

Tisdag

Kategori: Allmänt

Red upp till ridhuset idag, provade Belles present (ett kandar) allt passade bra med sidostyckena o käkremmen och så. Men nosgrimman... Jag fattar inte att det ska skilja så mkt mellan olika märken när det ändå är samma storlek... Först trodde jag att det inte skulle passa för jag fick knappt åt det, men efter lite meckande genom att sänka den och sedan höja så fick jag till det! :D
Dock är nosgrimman lite stel, men sånt går ju till sig efter ett tag.

Jag red upp till ridhuset, och blev riktigt förvånad över att det var helt ledigt i lilla, förutom lite bommar på marken. Aja, det är ju bara att tacka och ta emot och rida som om att man äger stället typ, haha. (Fast jag skulle inte lämna en massa bommar i vägen). Gjorde mest en massa övergångar och lite volter hit och dit, och det kändes bra, trots nytt kandar och nya ridbyxor (oops, avslöjade min pryl som kom med posten idag också).

Nu ska jag snart sova, fast först ska jag titta klart på Happy Endings på 5an. Riktigt rolig serie! Se den!

Imorgon är det tidig uppstigning för hästarna ska matas och släppas ut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: