missbelinda

Träning

Kategori: Allmänt

Idag har vi dressyrtränat "på riktigt" för första gången på väldigt länge! Roligt, men jobbigt. Jag har en känsla av att jag kommer ha träningsvärk i benen för första gången på länge eftersom det var så pass länge sedan jag red i dressyrsadeln.

Vi fick göra en massa övergångar och tempoväxlingar. Riktigt bra och nyttigt för oss både nu när vi börjar komma igång igen :)

Det som var mindre bra är bilderna som togs i ridhuset, för det blev liksom lite mörkt och dimmigt med digitalkameran. Nästa gång ska den nog ställas in på "inomhus" istället för "sport". Men med lite hjälp av bildprogrammet som finns i datorn kunde jag ju spejsa till det lite i alla fall ;)

(Men eftersom det inte funkar att ladda upp bilder just nu så får ni se de mindre fina bilderna någon annan gång)

Kommentarer

  • warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012 säger:

    Sv; Åh rider du i Sundsvall då antar jag? :)

    2012-01-22 | 01:46:37
    Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här: