missbelinda

Årsresumé 2011 del 1

Kategori: Anna och Miss Belinda

Januari:
- Påbörjade mitt sista juniorår
- Blev 18
- Sålde världens bästa ponny Da Capo
- Tränade för första gången för Camilla Toll




Februari:
- Åkte ner till Stockholm för att gå på White Lies konsert på Cirkus
- Mycket snö och många minusgrader

Mars:
- Anmälde mig till årets första tävling
- Jag och Belle lekte fotomodeller med rosa outfit i snön
- Dömde en LC:1 på klubbtävling
- Köper biljetter osv till Where The Action Is



April:
- Årets första tävling hos Sundsvalls FRK slutade med två röda MsvC rosetter, fixade MsvB kvalen inför nästa år. Startar också enligt mig helt klart godkänd MsvB:4
- Det börjar sakta men säkert bli vår ute
- Ser The Ark på Stadshuset
- Tog bort Belles broddar
- Mitt nya tävlingsschabrak kommer
- Åker på årets första meeting i Vännäs. 2a i MsvC:2 och 59% i MsvB:4

 

Maj:
- 2a i MsvC:1 i Vännäs
- Börjar planera sommarens tävlingar
- Använde flugsprayen för första gången på året
- Får en uppsättning ljusrosa hästprylar som kompensation för en vinst som aldrig dök upp
- Hemmatävling, vinner MsvC:1 och 61,95% i MsvB:4 (1p från MsvA kval)
- Blingar min tävlingshjälm med rosa
- Anmälde mig till Umeås sommartävlingar
- Åker upp till Östersund-Frösös meeting och kommer hem med två MsvC rosetter



Kommentarer

  • fridan säger:

    älskar årsresuméer. ni verkar ju ha haft ett toppenår, iaf första delen som syns här :)



    hur länge har du haft belle? hade hon tävlat nåt innan du köpte? :)



    2012-01-01 | 20:56:05
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/
  • felicia säger:

    Det verkar som du har haft ett bra år! ;)

    2012-01-01 | 21:59:31
    Bloggadress: http://ponniehjerta.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Supersnygg outfit på bilden mellan mars och april! :D

    2012-01-03 | 15:30:59
    Bloggadress: http://highriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här: