missbelinda

Shoppingen i Borlänge

Kategori: Utrustning

Nu var jag ju som sagt på islands SM, så det mesta var ju inriktat på islandsryttare. Till exempel såg jag fler vojlockar på samma gång än jag någonsin gjort innan, en massa ridbyxor som var vida i bensluten och en miljard träns utan käkrem osv...
 
Jag hittade i alla fall tre grejer, trots fel gren och helt fel storlek på hästen.
 
Grej 1:
Orange schabrak från Catago. Något knalligare färg i verkligheten
 
 
Grej 2:
Ljusrosa tävlingsskjorta från KeepItUp. Jag kollade på denna hos en av utställarna i Umeå och blev riktigt förtjust men jag kunde inte riktigt bestämma mig för att köpa eller inte. Men nu var det här den sista som fanns medpackad till Borlänge och förmodligen den sista i lagret hemma så då kunde jag inte låta bli. Supersnygg! (tyvärr ser den inte lika snygg ut på mina bilder...)
 
 
 
Grej 3:
En rosa "plasttunna". Jag har letat lite efter en hink eller liknande att kunna ha i bussen så att Belle kan stå där och äta på tävlingar utan uppstallning och denna såg ut att vara lagom stor att ställa i höseglet så jag hoppas att det blir bra. Först tänkte jag köpa en svart, men efter att ha kikat igenom alla montrar både inne och ute så hittade jag en butik som hade många andra färger, bland annat rosa!
 
 
(nu blev det en bild på all min packning, men ni ser ju vilken som är den rosa lilla hink/tunnan)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: