missbelinda

Tävling Sundsvalls FRK 16-17 juni

Kategori: Tävling

I helgen var det tävlingsdags hos grannklubben Färsta. Inte direkt långt att åka, tror det tog runt 20 minuter ungefär. På lördagen red jag MsvC:2, startade strax före 12 och det blev ett ganska jämt men inte så "flashigt" program och vi slutade på 62,444% och blev med det första utanför placering (9 av 29 stycken).
 
På söndagen startade jag vid halv fem så det blev sovmorgon för mig och Belle. Nu var vi båda lite mer på hugget och då blev uppvisningen också bättre än dagen innan. 65,745% blev det denna gång och samma jobbiga "första-utanför-placering-plats" i resultatlistan (8 av 25 st).
 
Det var en fotograf på plats under hela helgen, och bilderna har börjat poppa in på equipe, dock inget på mig och Belle än, men snart så hoppas jag.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: