missbelinda

Snyggt skärp!

Kategori: Utrustning

-Tidsinställt-

Gillar man olika ridsportsaffärer på facebook så ser man att de laddar upp bilder på nya produkter ibland. Det har bland annat Charlies gjort. En produkt som jag fastnade för var detta skärp, brunt med rosa bling! Jag har kikat efter något liknande hur länge som helst känns det som, och nu har jag äntligen hittat ett! :)

http://www.charlies.nu/shop/20443/art43/h7096/8527096-origpic-7ffc9d.jpg
Dock kostar det 499:- och det känns inte riktigt som pengar jag vill lägga på ett skärp, det är ju för sjuttsingen två/tre startavgifter på en regional dressyrtävling! Men riktigt fint var det, och man kan ju alltid få drömma lite :) Jag får väl se till att vinna lite premier på tävlingarna framöver så jag kan införskaffa detta sedan ;)

Skärpet finns hos Charlies, och bilden är lånad härifrån: http://www.charlies.nu/ryttare/dam/accessoarer/skarp-bling-bling-brunt.html?XBLG20443=a6bf47367b7e987e1f2e401f00105ff4

Kommentarer


Kommentera inlägget här: