missbelinda

+20

Kategori: Allmänt

Här i Sundsvall är det just nu 20 grader varmt!
Och så sitter man inne och fixar med de sista skolgrejerna innan det till slut är över... Men med PP3 på radion så går det ganska bra ändå, och när jag lessnat på att skriva på datorn så kan jag ju alltid sätta mig ute i solen och läsa en stund så jag ska inte klaga allt för mycket ;)

Enligt yr.no så blir det inte riktigt lika varmt i Östersund på lördag, men det gör ingenting. Så länge det inte regnar är jag nöjd! :)
Lørdag, 26.05.2012
Tid Varsel Temp. Nedbør Vind
kl 0–6 Klarvær.  Gjelder for: kl 0–6 10° 0 mm Lett bris, 4 m/s fra nordvestLett bris, 4 m/s fra nordvest
kl 6–12 Klarvær.  Gjelder for: kl 6–12 0 mm Lett bris, 4 m/s fra nord-nordvestLett bris, 4 m/s fra nord-nordvest
kl 12–18 Klarvær.  Gjelder for: kl 12–18 13° 0 mm Lett bris, 4 m/s fra nordvestLett bris, 4 m/s fra nordvest
kl 17–23 Klarvær.  Gjelder for: kl 17–23 16° 0 mm Lett bris, 4 m/s fra nord-nordvestLett bris, 4 m/s fra nord-nordvest

Kommentarer


Kommentera inlägget här: