missbelinda

Igår

Kategori: Allmänt

Igår fick Belle nya skor, och innan så red jag en stund på våran plan. Det blev ett ganska lugnt joggingpass idag med, nästa vecka väntar träningar så då passar vi på att ta det lugnt och ladda batterierna lite denna vecka. jag märkte också att jag kommer in på blogg.se från min mobil och att det faktiskt gick att göra ett blogginlägg från mobilen också, vem vet det kanske blir fler?!



Nu på morgenen försöker jag slutföra min kulturuppsats, det går lite halvtrögt men det blir säkert bra tillslut. Lika bra att kämpa på eftersom det inte är så mycket kvar av mitt liv som gymnasiestuderande nu. Ikväll väntar 50-dagars men om jag räknat rätt så är det bara 32 dagar kvar, ojoj vad året har gått snabbt. Det kommer bli såå skönt med sommar sedan, tyvärr kan jag inte kalla det för sommarlov längre eftersom jag inte inte har min kära gamla Skvaderskola att återvända till när hösten börjar. Vad som händer då återstår att se, just nu tänker jag se till att ta studenten och sen blir det förhoppningsvis en bra hästsommar! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: