missbelinda

Lördag-Söndag-Måndag

Kategori: Allmänt

Halli hallå.
Lördag: Skrittade nedre och övre
Söndag: Hade utsläpp, Belle fick vila pga sjuk Anna
Måndag: Promenad pga sjuk Anna
 
Är det inte typiskt att jag lyckas bli sjuk (trött, seg och väldigt ont i halsen) just när det börjar bli dags att komma igång med Belle igen?! Aja, ska man se det från den ljusa sidan så är det väl bättre att jag är sjuk nu istället för om 12 dagar när jag tuffar iväg med tåget ner till Stockholm.
 
Imorgon hoppas jag i alla fall att jag orkar rida, det känns som att vi promenerat tillräckligt detta år. Jag börjar också längta lite efter snö nu, för det är så ojämt underlag ute i skogen nu, ett lager snö uppepå skulle göra det mycket mera trav och galoppvänligt.
 
På onsdag är det dags för clinicen med Malin Baryard och Peder Fredricson, det blir spännande. Kul att det händer lite på ridskolan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: