missbelinda

Hemma och vänder

Kategori: Allmänt

Halli hallå.
Dagen började med regn, och det har inte slutat än heller.

Idag stod funktionärsjobb på schemat, knappare i msvA mellan klockan 13-14.30 ungefär (endast 9 starter i klassen). Men när jag kom till klubben och pratade med en kompis som också skulle jobba i den klassen så visade det sig att hon skulle skriva men hon hade hellre knappat. Och jag tycker det är roligare att skriva än att knappa, så vi bytte :) Så om någon i den klassen inte fattar vad C-domarens kommentarer betyder så är det mig ni ska skylla på haha.
 
Medans jag skrev så var mamma snäll och fixade med Belles mat och mockning, jag hade tänkt att rida ut efteråt men det är inte så roligt när det bara regnar en massa. Så det blev en vilodag idag och imorgon går vi in i ridhuset efter att tävlingen är slut. Då ska jag också jobba, fast då slipper de tävlande min handstil, de får istället lyssna till min vackra röst när jag är speaker.
 
Ikväll ska vi i stallet ha en liten sommar-grillfest. Synd bara att vi prickade in den regnigaste lördagen på typ hela sommaren haha, men med ett glatt humör och trevligt sällskap blir det säkert bra ändå :)

Kommentarer

  • Liana säger:

    Hoppas det blir god grill mat ! :)

    Svar: Det blev väldigt gott! :D
    Anna Sundström

    2012-09-01 | 18:31:43
    Bloggadress: http://lianass.blogg.se
  • fridan säger:

    kul o va funktionär. jag hade nog hellre också varit skrivare än knappare. men man måste kunna skriva fort och ändå läsligt :D

    sv: jaaa äntligen!!!!

    2012-09-03 | 20:25:10
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: