missbelinda

Rankingpoängen

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-
 
Jag skickade ett mail till ridsportsförbundet ang rankingpoängen från Hudiksvallstävlingen (inlägg här) men fick inget svar. Så då skickade jag ett nytt nu i början av veckan (tänkte att det gamla kanske försvann nån stans på vägen) och då fick jag svar ganska direkt och då var poängen för alla placerade ekipage fixade :) Så har ni nån fråga om tävlingar, TR eller liknande så tveka inte att maila. Jag har alltid fått trevliga och hjälpsamma svar därifrån!
 
När poängen trillade in så passade jag på att kolla lite på rankinglistorna, de ändras ju lite för varje vecka efter alla tävlingar som är varje helg men det är ju kul att kolla ungefär vart på listan vi finns med :)
 
För tillfället så har jag och Belle 99 poäng, vilket gör att vi just nu är på plats 30 av alla Young Riders (16-21 år) som rider dressyr i hela Sverige! Det känns inte så dumt :)

Om man istället söker på dressyr, ridhäst och ryttare som är 19 år gamla så ligger vi just nu 7a :)

Söker man på hästrankingen så är Belle nr 22 av alla dressyrhästar som är lika gamla som hon (10 år)
 
Ma kan söka på en mängd olika listor på TDB, kollar man på alla dressyrhästar i alla åldrar så är Belle just nu på plats 162. Och om man söker bland alla dressyrekipage i hela landet så är jag och Belle just nu på plats nummer 160!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: