missbelinda

Anmäld

Kategori: Allmänt

När man anmäler sig till tävling, har tryckt på "Godkänn och skicka in" och sidan blir så här, då blir man ju glad...
 
Aja, efter ett tryck på uppdateringsknappen så funkade det som det skulle och anmälan hade trillat in så det var väl ingen större skada skedd. Dock kanske ett litet tecken på att TDB-sidan borde fixas till lite så att alla tävlingar inte öppnar anmälningen samma dag och tid eftersom det verkar bli lite lagom överbelastat då... (Samma sak hände när jag skulle anmäla mig till Hudiksvallstävlingen, och jag såg på bukefalos att det var fler som märkt att sidan blir konstig när många anmäler sig så det kan ju inte bara vara min dator det är fel på)
 
Vad är det för tävling då?
Jo, det är Östersund-Frösö 25-26 maj, de hade tävlingar på fredagen också men bara två lokala klasser och unghästklasser och vi tillhör inte någon av dom målgrupperna. Mina klasser blir MsvC:1 och FEI lag för juniorer (MsvB) på lördagen och MsvB:4 på söndagen :)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Fick oxå sådär!! hatar när det blir så, får alltid typ hjärtattack haha! :P

    Svar: Ja man får liksom lite panik innan det fungerar :P
    Anna Sundström

    2013-04-07 | 18:24:32
    Bloggadress: http://dressyremma.blogg.se

Kommentera inlägget här: