missbelinda

Lista #9. Min högsta dröm

Kategori: Anna och Miss Belinda

Oj, den här punkten var svår. Rent spontant så vill jag bli rik som ett troll, det skulle ju vara trevligt :)
Men jag skulle inte direkt tacka nej till att rida typ OS eller liknande heller haha.
 
Andra drömmar skulle vara att resa till olika ställen för det är alltid roligt att se nya saker tycker jag. Jag har i alla fall bestämt att jag någon gång ska åka till USA och se en NHL match, helst en med en eller flera svenska deltagare i. Men det är nog inget problem eftersom det finns svenska hockeyproffs i de flesta lag nu för tiden.
 
Med Miss Belinda är högsta drömmen att vi ska bli så bra som vi bara kan, räcker det inte till OS så räcker det väl till någon annan stans. Sedan vill jag att hon ska vara frisk och glad i flera år framöver så att vi kan ha roligt tillsammans!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: