missbelinda

Måndag 1 april

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!

Hela dagen har känts som en söndag, det kanske beror på den uteblivna morgontidningen och att det är tävlingar på ridskolan.
 
Belle fick en vilodag idag också. Hon fick gå in så jag kunde kolla på såret, det såg fint ut och jag tvättade av det och smörjde in det och sedan fick hon gå ut i hagen och mysa i solen igen.
 
Sedan stannade vi till på ridskolan och kollade på lite hoppande ponnysar, vi hann se nästan hela LA klassen för D-ponnysar. Det har varit mycket trevlig ridning både idag och igår när vi kollade (ja jag är lite "skadad" efter att ha sett många lokala fläng-ekipage) så det kändes kul att sudda ut min ponnyhoppnings-fördom lite mera.
 
Imorgon är det slut på påskledigheten och det är dags att återgå till vardagen. Jag har ingen föreläsning att gå på men jag ska börja läsa på en ny bok på engelskan (The Scarlet Letter) så om jag inte är ute och går med hunden så lär jag nog spendera större delen av förmiddagen läsandes i en soffa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: