missbelinda

Onsdag 6 februari

Kategori: Allmänt

(Insåg nu när jag skrev rubriken att jag firar en månad som 20 år gammal, det var väl jätteintressant?! haha)
 
Halli hallå!

Vem behöver gymma när det kräksnöar, man bor i villa och inte är kompis med snöslungan?! Inte jag i alla fall. Med sista timmen av Morgonpasset i öronen var jag ute och skottade på våran parkering, sedan blev jag less och gick in. Hann dock inte klart med hela, har en "bilruta" kvar men den får vänta någon timme till. Det har så klart inte slutat snöa nu heller, men jag tror att det kommer ner lite lugnare nu än innan (men det kanske bara är önsketänkande?!)
 
Belle får vila idag, det passar bra eftersom ridhusen är dubbelbokade och det inte är jättekul att rida på en smal stig i djupsnö ute i skogen. Eller jo, att rida i snö är ju kul, men att möta någon häst på en smal stig med snö runtomkring är inte lika roligt.
 
Igår såg jag att det var en klubbtävling i dressyr den 3e mars, och att det faktiskt fanns en LA klass (LA:3) med (de senaste åren har det bara varit LC/LB) så det verkar som att årets tävlingsdebut bli en vecka tidigare än planerat :) Har också kollat lite på det nya programmet, och det känns både som att det är roligare och lite mer likt MsvC nu jämfört med hur gamla LA:3 var.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: