missbelinda

Torsdag 14 februari

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Igår blev det ännu en tur i skogen,först var väl tanken att passa på att rida inne innan ridhuset blev upptaget med hoppträning+ridskola men är det fint väder ute och bra underlag så kan man ju inte låta bli att rida ute istället.
 
Red på övre, travade och galopperade några gånger på samma "raksträcka" som sist och red upp till masten fyra gånger (en trav+tre galopp).
 
Igår kväll var jag på musikquiz på en mysig liten restaurang här i stan. Tyvärr vann vi inte bland annat på grund av bristande kundskap om vilket årtal gamla schlagerlåtar var med och tävlade och vilken plats de kom på men vi kom inte heller sist! Så det var en rolig onsdagskväll.
 
Just nu håller jag på att läsa Pride and Prejudice, det går ganska trögt - mest för att det är en massa olika namn och karaktärer att hålla reda på men det blir nog lättare att fatta handlingen ju mer jag läser (hoppas jag). En kul grej med min version av boken är i alla fall att det är en massa bilder i den på var och varannan sida, så det livar helt klart upp lite.
 
Lite senare idag väntar stall, och ikväll ska jag gå på hockey. Det är Timrå-Luleå som spelar och jag kommer hejja lite extra på Luleå.
 
Gårdagens utsikt
 
Pride and Prejudice
 

Kommentarer

  • Tussie & London - med drömmar om SM säger:

    Superfin blogg! Hoppas att du får en fortsatt bra dag (:

    2013-02-14 | 18:02:59
    Bloggadress: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här: