missbelinda

Fredag 18 januari

Kategori: Allmänt

Halli hallå, då har även jag fått utstå blogg.se's roliga partytrick med att ett relativt långt inlägg försvinner. Spännande! (men inte alls kul)
 
Gårdagens tandläkarbesök gick finfint! Skönt att kunna göra det hemma i stallet istället för att behöva åka ner till Gävle. Speciellt nu på vintern när det är så jäkla halt överallt.
 
Efter Belles tandfix så tog vi in hästarna från hagarna innan det blev dags att åka hem. Efter att nästan bara ha varit hemma och vänt (äta, duscha, hundpromenad) så tog jag en promenad utan hund till en kompis som bor i närheten och så hade vi TVspels-kväll. Jag var rätt överlägsen på Guitar Hero men fick se mig slagen i Buzz, skyller på att jag blev alldeles för ivrig och svarade på frågorna lite väl snabbt (Tips: Det är en fördel att läsa frågan+alternativen och sedan tänka efter lite haha) Aja, jag tar revansch nästa gång!
 
Idag blev det stall på eftermiddagen, Belle fick sig en vilodag så när jag mockat och fixat fint i boxen så fick hon komma in och äta medans jag borstade. Det är typ -20 här i Sundsvall så det blev rätt bra med vila idag då ridhuset var dubbelbokat på eftermiddagen och det är kallt att rida ute, hur mycket man än klär på sig så blir det ju kallt nån stans (händer, fötter, ansikte).
 
Imorgon ska jag rida, tar hacket eftersom hon ju haft tandläkarbesök i munnen. Nu sitter i och för sig hennes tand typ så långt bort ifrån bettet det går att komma, men jag tycker ändå det är bra att inte greja så mycket inne i munnen nån/några dagar efter.
 
Det kom en rolig grej i brevlådan idag, men det skriver jag mer om i helgen :)
 
Avslutar med ett klipp som Hippson lagt ut. Lite dressyrkul så här en fredagskväll är ju aldrig fel!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: