missbelinda

Måndag 14 januari

Kategori: Allmänt

Halli hallå!
2013 har pågått i två veckor och nu började jag bli sugen på att klottra ner lite ord här igen, det kanske är någon som är sugen på att läsa också, vad vet jag?
 
Vad av intresse har hänt den dryga månaden jag inte dokumenterat?
- Stockholm 30 november - 2a december
Globen på fredagen, var endast på förmiddagens dressyrpass. Det enda som inhandlades var två par ridbyxor och en tröja (som tyvärr visade sig vara trasig när jag kom hem men jag mailade butikens kundservice och blev väldigt trevligt bemött och fick pengarna tillbaka, tack Grand Prix!)
På lördagen åkte mitt Globen sällskap (mamma) hem och istället kom nästa sällskap i form av en kompis, vi vandrade runt och kollade i affärer hela dagen och kollade på Dirty Dancing musikalen på kvällen. Den var riktigt bra :)
Söndagen ägnades åt mer vandring i affärer innan vi tuffade hemåt med tåget igen, krocka med en älg lyckades vi (tåget) också göra.
 
Shoppade lite
Belle fick sig ett eget hackamore i försenad julklapp
Beställde också lite grejer från Robinsons Equestrian i England när de hade julrea
 
Dressyrkurs
Hade dressyrkurs med sex stycken duktiga ridskolebarn innan nyår. På lördagen hade vi ett dressyrpass och på söndagen var det knoppning och programridning som gällde.
 
Fyllde år
Jag blev 20 den 6e januari, firades ute i Sundsvallsnatten med några medlemmar ur "Mittsvenskas Dressyrtjejer" (japp vi kallar oss så, det är ett bra namn :) )
 
Fick paket
Fick hem mitt paket som jag beställt till mig själv/Belle i kombinerad julklapp/födelsedagspresent. Det innehöll bla dessa boots
 
 
Ja, det är väl typ detta som har hänt. Ridningen flyter på och jag har bestämt att vi ska hålla oss friska hela året detta år, och inte bara valda delar av det som det blev förra året.

 
Avslutar med en bild på min frukost på lördagen när jag var i Stockholm, är det semester så är det! Gott var det också :D
 
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Härligt att du är tillbaka!

    Svar: Vad kul att du tycker det! :D
    Anna Sundström

    2013-01-15 | 08:27:54
    Bloggadress: http://motosidressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här: