missbelinda

Tisdag 15 januari

Kategori: Allmänt

Dagen har än så länge bestått av hundpromenad och inlämning av en engelskauppgift.
Jag har också mailat till nästan alla klubbens tävlingsryttare (de jag hade mail till) och frågat om de vill vara speaker på vår hästdressyr i mars. Känns som att jag kanske är ute i lite väl god tid men hellre det än tvärtom!
 
9-10 mars är det i alla fall dressyrtävlingspremiär för 2013. Kul att det startar igång så pass tidigt eftersom förra årets säsong inte direkt slutade som planerat... Nu börjar det bli dags att förnya både min och Belles licens och sen är det bara att vänta på att alla årets proppar ska dyka upp så jag kan anmäla oss till allting!
 
Nu är det dags för en liten lunchpromenad med Coffee, innan jag ska aktivera mina matlagningskunskaper och fixa lunch till mig själv.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: