missbelinda

Torsdag 31 januari

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!

Efterlysning: Datormikrofonen...
Sitter och grejar med engelskan och tänkte ta en paus i läsandet av en text för att spela in en grej, men då har så klart mikrofonen bestämt sig för att leka kurragömma. Kuul.. Aja, bara att börja leta lite nogrannare efter den. Det var bara så typiskt, hade bestämt mig för att när jag lessnat på att läsa (typ nu) så skulle jag spela in lite och sedan gå ut med hunden. Men men, jag möblerar om i schemat och tar en promenad nu, och har jag tur så kanske mikrofonen är less på att gömma sig och så dyker den upp framför näsan på mig när jag kommer hem.
 
Igår kväll roade jag mig med att rensa lite bland tävlingsfilmerna och sedan bränna ut dem på dvdskivor. Kan ju vara bra att ha en liten backup den dagen min dator bestämmer sig för att gå i ide för gott.
 
 
Det blev bara en 2011 film, men jag tror att de från början av det året ligger sparade på en extern hårddisk sedan jag fick återställa allt min dator för den mådde inte så bra. Så jag får väl fixa det någon annan dag när jag känner mig lite pysselsugen :)
 
Nu: Hundpromenad, ska köpa frimärken och posta ett brev
Sen: Leta rätt på mikrofonen
Senare: Fortsätta plugga
Senare än det: Stall

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Nu har jag "Veckans blogg" på min blogg, enkla regler!
    Glöm inte att kika in och anmäla dig!

    http://kajzas.blogg.se/2013/january/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html

    2013-01-31 | 21:46:53
    Bloggadress: http://kajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: