missbelinda

Fredag 8 mars

Kategori: Allmänt

Halli hallå!
 
Igår var planen att vi skulle rida ut i skogen och mysa, istället blir vi inkastade som fotomodeller för Miuns studenttidning (tror jag det var) skulle skriva lite om hästar och hade kontaktat en stallkompis som dock inte skulle rida då och därför inte kunde vara med på någon bild på hästryggen.
Ehm, jag kan ju avslöja att min "rida ut outfit" med långkalsonger, mjukisar och vinterridstövlar inte heller var så mycket att hänga i julgranen när man ska vara med på kort. Men vi trollade lite, långkalsongerna fick agera ridbyxor, sedan vanliga ridstövlarna och en ridkjol till och vips såg vi lite mer representabla ut. Jag vet dock inte riktigt när det kommer publiceras, får hålla ögonen öppna.
 
Hur som helst så blev det också en tur på övre, skrittade mest men också lite trav och galopp där det gick.
 
Idag vaknade jag och kände mig sjukare än vanligt, kul när det är tävling i helgen... Aja, jag orkade rida ett helt ok genrepspass i ridhuset ändå. Trots att jag inte var så pigg och att det var typ åtta hinder i ridhuset så det gick knappt att rida en enda programlinje. Sedan har vi fixat med hederspriser och packat goodiebags inför helgen.
 
Som startlistan ser ut just nu så startar vi kl 14.12 imorgon. Skönt, då blir det lite sovmorgon och förhoppningsvis vaknar jag piggare än vad jag gjorde idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: