missbelinda

Lördag 23 mars

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Igår hade jag som sagt filmkväll med en kompis, vi började med att se nästan alla avsnitt av "Livet enligt Rosa", det var inte igår om man säger så. Sedan blev det filmen Ted och vi avslutade kvällen med Jönssonligan och den svarta diamanten.
Det jobbigaste med kvällen var att vi åt så mycket pizza att vi knappt orkade äta godis sedan haha
 
Idag har jag och Belle varit ute i skogen, det var soligt och fint så det blev årspremiär utan ländtäcke (hon har varit utan när jag longerat också men det räknas inte). Vi skrittade övre och hade det mysigt, sedan fick hon gå ut i hagen och äta sin lunch.
 
Nu ska jag göra undan lite plugg och sedan är det middagsdags. Till efterrätt blir det kladdkaka med Tommy Nilsson i ;)

Kommentarer

  • fridan säger:

    i-landsproblem att äta så mkt pizza så man inte orkar godiset :D :D

    låter som en mysig kväll!

    sv: ja jag har funderat lite på att ha ngn färg istället men vet inte vilken färg det skulle bli då. jag vill inte ha ngt tjejigt och jag gillar varken blått eller rött... vet inte hur mkt det finns att välja på då hihi ;)

    Svar: Haha, ja det var helt klart ett i-landsproblem haha
    Anna Sundström

    2013-03-24 | 09:31:59
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se
  • fridan säger:

    jag vet så pass mkt att jag vill ha ett svängt pannband med 2 rader stora swarovskistenar. och jag funderar nu i banorna på turkos eller orange. men verkar inte finnas?!? :/

    Svar: Jag tror att jag såg ett med orange stenar i Horsemeup's monter i vintras i globen, så det kanske finns något där :)
    Anna Sundström

    2013-03-24 | 10:03:28
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: