missbelinda

Lördag 9 mars

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!

Just nu sitter jag i speakerbåset och pratar i MsvA:1 som håller på för fullt. Det finns dock en dator med internet här som jag har passat på att utnyttja lite då anmälan till en tävling öppnade idag klockan 18, så den har jag sett till att anmäla oss till. Det är hos Näsets RS, det är inte allt för långt härifrån men trots det har vi ingen aning om exakt vart det ligger haha.

Tävlat har jag hunnit med att göra också, idag startade vi tävlingssäsongen med en MsvC:1 och det hade nog inte kunnat börjat bättre än vad det gjorde då vi lyckades vinna klassen på 66,596% :D

Denna klass som jag är speaker för slutar runt klockan 19, och då ska vi hjälpa till att förbereda lite inför imorgon och sedan ska vi åka ner till vårt stall och förbereda klart inför imorgon (startar strax efter nio så det är skönt om så mycket som möjligt är förberett, tex nysmorda stövlar osv...) Sedan är denna långa stalldag över och jag ska lägga mig i soffan och titta lite på Melodifestivalen innan det är tack och godnatt!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Grattis!

    Vi hoppade över Sundsvall, annars är det en trevlig tävlingsplats!

    Svar: Tack! Kul att du tycker det :)
    Anna Sundström

    2013-03-10 | 09:08:54
    Bloggadress: http://sofiaochdolli.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: