missbelinda

Måndag 18 mars - igen

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Dagens ridning blev i ridhuset, var sugen på ett bra dressyrpass men ibland går det inte riktigt som man tänkt sig. Det kändes helt enkelt inte bra idag, inte jättedåligt heller men nä, ibland känns det inte alls som man vill att det ska kännas. Aja, imorgon är en annan dag!
 
Något som kändes bra var i alla fall mina nya chaps (som jag reafyndade för typ halva reapriset på hööks när vi var där för några veckor sedan och hämtade kataloger+påsar till dressyrtävlingen) som jag premiäranvände idag. De är bruna så de passar kanske inte så jättebra färgmässigt till mina skor, men vad gör det när de faktiskt passade bra på benen?!
 
Apropå shopping så har jag handlat mer i hästväg också, något så spännande som.... TADAA: Sporremmar! Okej, det kanske inte var så spännande, men helt klart nödvändigt eftersom "piggen" till spännet på den ena gamla hade lossnat, så nån dag innan tävlingen passade jag på att införskaffa ett par nya när vi var på Granngården och köpte mat till Belle. Annars har jag nog inget mer spännande inköp att berätta om för tillfället. Det som står på önskelistan just nu är ett par stövlar, men det får vänta tills jag hittar ett par som passar både fötterna och plånboken perfekt!
 
Och ännu mera apropå det (känner mig som en del av inslaget "apropå det" i radioprogrammet Christer i p3). Apropå utrustning så ska jag komma ihåg att packa med nål och tråd till stallet imorgon, jag har nämligen ett täcke att laga, jag vet inte hur Belle lyckades men förra lördagen var hennes innetäcke lite lagom trasigt men nu ska det fixas!
 
Nu ska jag snart se på Top Model Sverige, God Kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: