missbelinda

Paket från HippoK9

Kategori: Allmänt

Igår eftermiddag fick jag ett sms från posten om att jag hade ett paket att hämta, det innehöll detta
Olika sorters örter till Belle (Bla bra för hovar och mage)
Mössa
Väst
Schabrak
Gosedjur/Maskot
Stallbok (men den kom inte med på bild)
 
Coffee frågade om han fick prova mössan och så klart fick han det! (men till vintern när det blir en miljon minusgrader så vill jag ha den för mig själv så att jag inte fryser)
 
 
 
Det ska bli spännande att få prova örterna till Belle, hon har ju haft lite otur med kolik de senaste åren och om det går att förebygga på något sätt så är det bra. En av sorterna, HoofiX ska vara bra för hovarna också :)

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Vilken snygg väst, du måste visa hur den ser ut på!! :) Låter spännande med örter. Jag är själv mycket för sånt och skulle absolut kunna tänka mig att testa det ifall pållen får någon typ av problem i framtiden. Örter om något är ju väl beprövat!

    Svar: Ja den var väldigt snygg :) Jag har inte provat den till häst än men kommer helt klart bilder framöver. Jag tycker också att det är spännande med örter, ju mer man läser desto mer intressant är det, så det är kul att få prova på.
    Anna Sundström

    2013-03-18 | 22:29:14
    Bloggadress: http://ridboken.se

Kommentera inlägget här: