missbelinda

Produkter från K9 Competition Horse Care

Kategori: Utrustning

Halli Hallå!

Igår hämtade jag ut ett paket från K9 Competition Horse care (www.k9horse.com). Det skulle egentligen bli hemkört till mig idag men jag kunde inte vänta haha.
 
Det ska bli väldigt kul att testa schampoot och balsamet till Belle när det blir lite varmare och badvänligare väder ute (innan Hudiktävlingen 20 april ska det nog gå tycker jag!) Balsamet (aloe vera conditioner) ska göra pälsen snabbtorkande, och det är ju perfekt nu när man inte vill att hästen ska vara blöt allt för länge nu när det är kyligt ute. Två olika sorters pälsglans följde också med så jag kan tjuvstarta användningen av K9 grejerna redan idag.
 
 
 
 
Fem olika sorters schampoo och ett balsam. Eftersom Belle inte är direkt vit så passar jag på att tjuvlåna "bright white schampoot" av henne och provar på mitt eget hår.
 
Som sagt, det ska bli väldigt spännande och prova, och det kändes helt klart som julafton när jag öppnade paketet! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: