missbelinda

Mot Falun

Kategori: Allmänt

Om några timmar rullar vi fram på vägen mot Dalarna. Så långt ner har vi inte varit och tävlat tillsammans förut. (Mitt egna "rekord" på att dressyrtävla långt söderut är Eskilstuna, men då åkte vi tåg och hade ingen häst med så det är ju inte riktigt samma sak som att ha med sin egna häst).

 

Vi kommer fram nån gång på eftermiddagen, då tänkte jag rida lite (så jag hoppas vi får plats någon stans), och vi ska packa upp grejerna och så. Jag hoppas på fint väder, trots att bilderna på yr.no säger att det kommer regna lite (fast kommer tydligen vara ganska varmt ändå).

 

Regn är inget jag är jättesugen på att rida i i helgen då tävlingarna är utomhus, så jag hoppas att det, om det nu måste regna bara regnar lite grann, och inte när jag ska rida :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: