missbelinda

15%-rabatt hos Uhip.se

Kategori: Utrustning

Som bloggläsare får du alltså 15%-rabatt när du handlar hos www.uhip.se om du anger rabattkoden "Miss Belinda" när du beställer.

Hos Uhip finns bland annat en ridkjol som värmer benen och en jacka med nedfällbara handvärmare.

Kjolen har jag ett eget exemplar av och jag tycker att den fungerar bra och den är faktiskt rätt snygg också. Jag är inte riktigt en kjolmänniska i vanliga fall, men jag gillar denna. Både för att den hjälper till att värma min rumpa och för att den har små gröna färgdetaljer som jag blir glad av :)

Jackan verkar också väldigt smart, och av det jag kan se på bilderna på hemsidan så är den också snygg!

Alla plagg finns i basfärgerna svart, brun och marinblå vilket ju gör det lättatchat till de flesta andra ytterplagg man har på sig. (och skulle man inte ha något att matcha med hemma så är väl inte det hela världen? Huvudsaken är ju att man kan hålla sig varm och inte frysa! Så tycker jag i alla fall :) )

Så vad väntar ni på? In och kika på hemsidan och beställ en kjol så slipper du frysa på vägen mot ridhuset, och inte heller krångla med täckbyxor när du ska hoppa av och på din häst!

(Bilder finns på hemsidan och även lite längre ner här i min blogg)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: