missbelinda

Nästa inköp från Hööks

Kategori: Icke hästrelaterat

Nästa gång vi har vägarna förbi Hööks så kommer jag med största sannolikhet att shoppa en grej, och faktiskt inte en hästpryl utan en grej till våran hund. Jag har tyckt att den varit både bra och gullig sen första gången jag såg den, men det har liksom inte blivit av att jag köpt den. Men nu har jag bestämt mig! :)

Vad är det för nånting då? Jo, det är den söta reflexselen med dödskallar på. Jag tror att våran Coffee skulle bli jättesöt i en sådan, och så skulle han synas bra i mörkret. Alla andra vintrar har jag haft en reflex av något slag längst ner på kopplet, men det är ju ännu bättre om själva hunden syns tydligt, inte bara en svävande reflex liksom.

http://www.hooks.se/Assets/ProductImages/Large/043050/043050_04.jpg
(Bilden är från Hööks hemsida-Hundsele Reflex)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: