missbelinda

Ny mössa+halsduk

Kategori: Allmänt

För någon vecka sedan klickade jag runt på diverse hemsidor (som vanligt) och hamnade på Horze's hemsida, och såg sedan på den internationella(?) fb sidan att de hade en tävling där man kunde vinna saker från årets vinterkollektion om man gillade/kommenteade/delade en bild, och då passade jag så klart på att vara med. Tro det eller ej men jag lyckades vinna en av dagarna.
 
Priset var en mössa och en matchande halsduk. På tävlingsbilden var färgen blå/röd/vit så jag trodde att det var den jag hade vunnit. Men det visade sig att man fick en kod som man kunde använda för att beställa själv från hemsidan och plötsligt fick jag fler färger att välja mellan, både brun/lila och svart/vit. Alla färgkombinationer såg fina ut så jag fick lite svårt att bestämma, men till slut bestämde jag mig för ett svart/vitt set, för det passar bra till jackor i alla färger.
 
Jag klickade in min beställning nu ikväll och med lite tur kanske mitt paket anländer innan veckan är slut. Jag håller tummarna! (Inte för att det är så kallt att jag är behov av mössa+halsduk, men jag är ju nyfiken på hur det ser ut)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: