missbelinda

Lördag 3 augusti

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Igår var vi på återbesök med Belle, det var bättre men inte helt bra så vi fortsätter ta det lite lugnt med promenader (och vara ute i hagen precis som vanligt under dagarna). Till veckan kommer en ET som får klämma och känna lite och med lite tur så beror bakbenet på att hon är lite sned och kan ha felbelastat för att kompensera osv. Vi får se till veckan helt enkelt.
 
Idag har jag pysslat lite med min rosa kavaj, eller ja pysslat och pysslat. Det lossnade en knapp i Bollnäs (som jag dock hittade på stallgolvet precis utanför boxen så den flög nog när jag klädde av mig), så jag har sytt fast den ordentligt. Tog loss och sydde fast de andra två också för de satt så sjukt löst. Varför är det alltid så med kavajer? Oavsett märke så sitter knapparna sjukt löst när de är nya. Det kan väl inte vara så svårt att sy fast dem ordentligt från början?!
Sen så har jag handtvättat den och nu hänger den på tork, den ser ut som innan (fast nu är den blöt) så förhoppningsvis överlevde den tvätten.
 
Belle fick en promenad idag när vi var på stallet vid lunchtid. Jag har hållit koll på Hudiks tävlingar via equipe, tanken var ju att vi skulle vara med men nu blev det alltså inte så. Kul med internet så man kan hålla koll ändå :)
 
Det var den nedre knappen som hade lossnat om någon undrar haha. Knapparna i armarna satt dock lite bättre så de behövde jag inte fixa till idag. (Foto: Sofi Holmgren)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: