missbelinda

Lördag 31 augusti - igen

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Ridning idag: Skrittade nedre till framhoppningsbanan, skrittade sedan där en stund innan vi gick tillbaka till stallet igen. Belle sa att hon ville börja trava igen, men jag sa att hon får vänta några dagar till innan vi börjar med det igen.
 
Tävlingen: Kollade först på en klass, sedan skrev jag i MsvA:1 och FEI Intermediaire I. Kom på mig själv med att uppfinna några nya ord och uttryck under tiden jag skrev (ibland går det fort och det är många kommentarer) men jag tror nog att det mesta blev läsligt. Tyvärr kommer jag inte ihåg exakt alla knasiga saker, men jag är ganska säker på att ordet "samlllad" finns med, och också nån fin särskrivning i form av "bjud ning" eller liknande haha. Hur som helst så blev siffrorna som de skulle vara och det är ju viktigast, och jag vill påstå att det är möjligt att tyda kommentarerna också bara man tänker efter lite.
 
Nu: Snart dags att återvända till stallet för middag med alla. Jag är hungrig så jag hoppas det finns mycket mat.
 
Imorgon: Utsläpp, sedan jobb på tävlingen.
 
Bilder: 
Alva Lander och Diablo K som vann MsvA:1.
 
Märit Olofsson Nääs-Dortmund och Isabelle Serrander-Quattro Star F som kom etta och tvåa i FEI Intermediaire I. 
 
Till sist: Det går bra för Sverige på Fälttävlans EM har jag hunnit läsa, hoppas det går lika bra imorgon också. Jag missar nog banhoppningen, men med lite tur kan jag kolla in den lite grann på svtplay medans jag sitter som speaker
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: