missbelinda

Hemma och vänder

Kategori: Allmänt

Halli Hallå.
Är just nu hemkommen från skolan, har ätit mat och snart ska jag pysa iväg till stallet för jag har träning 13.45. Men dan är inte slut efter det heller, för 15.30 har jag en idrottslektion som jag förhoppningsvis hinner till.

Ja, det är väl både en för och nackdel med att bara ha två lektioner om dagen, för idag började ju eftermiddagslektionen extremt sent. Men eftersom jag har dressyrträning så gjorde det ju inte mig så mycket, så något långtråkigt hål får inte jag uppleva idag.

Egentligen börjar idrotten 14.30 så då hinner jag inte var 4e onsdag när det är Ia-träning med hästen, men eftersom den var flyttad idag så hinner jag ju. Så det var ju bra! :) Det tycker säkert min idrottslärare också, för egentligen har jag fått ledigt från idrotten när jag ska rida, men nu när jag hinner tillbaka så passar jag på att vara med på lektionen ändå. Idag ska vi ha HLR, och det är ju alltid bra att kunna, i och för sig har jag haft det typ en gång om året sedan 8an, men det är aldrig fel att fräscha upp huvudet lite!

Kommentarer

  • fridan säger:

    oj! stressigt schema! hann du? :O



    sv: ja, jag tror med det kan bli snyggt att blanda färgerna.. tror du man ska blanda hur som eller ha speciella rader eller fält i viss färg? :)

    2011-04-07 | 07:17:16
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: