missbelinda

Umeås kristallkrona

Kategori: Anna och Miss Belinda

När jag skaffar eget stall ska jag också ha en kristallkrona i taket. Kommer ihåg första gången jag var där i Umeå, Hippologum. Det var 2006 för att provrida en ponny. Ack så stort och fint det var, och så klart en kristallkrona i gången mellan ridhusen och stallarna ungefär. Rätt häftigt att se när man mest varit på de mindre klubbarna runt omkring Sundsvall.

 

Nu känns det lite mer "hemma" på Hippologum. Vi har faktiskt varit där sex gånger nu, 4 tävlingar och 2 provridningar. Den senaste provridningen resulterade i en stor femåring vid namn Miss Belinda, and the rest is history, typ. haha

 

Kommentarer

  • julia säger:

    jag fotade inte så mycket ekipage, mest prisutdelningarna och lite runtom. men när blir din nästa tävling? brukar följa med på lite storhästtävlingar eftersom en i min familj tävlar, så om vi någongång är på samma ställe ska jag absolut fota dig:)

    2011-07-07 | 18:34:16
    Bloggadress: http://queenofdiamond.blogg.se/
  • Lamia / Hästsport säger:

    Jag som trodde ni hade ännu större anläggningar mot sundsvallshållet! (URF är min hemmaklubb :)

    2011-07-13 | 15:49:19
    Bloggadress: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: