missbelinda

God natt

Kategori: Allmänt

Oj, nu var klockan mycket och jag ska sova. Klev upp 6 imorse så det behövs nog.

Imorgon är det Mini Summer Horseshow på ridskolan, alltså klubbtävlingar. "Riktiga" summer horse show börjar nu på fredag och håller på tills på söndag. Stora hopptävlingar på vår gräsbana, riktigt rolig helg när det är fint sommarväder. Mindre skoj när det spöregnar. Men men, det blir säkert fint väder till helgen!

Aja, det var ju inte det jag skulle skriva om, utan morgondagens klubbtävlingar. Först är det en massa hopp-klasser och sedan är det dressyr. Det är både LC:1 och LB:2 och jag ska vara domare i LB:2, det är sista klassen på dagen och tävlingarna börjar inte förrens 10 (och sen är det hoppning+LC:1) så det blir ju inte direkt tidig uppstigning för mig. Det känns skönt för jag gillar att sova. :P Men jag vet inte riktigt vilken tid jag behöver vara där, men det tar jag reda på imorgon. :)

Kommentarer

  • fridan säger:

    kul o dömma lite :D brukar du det?



    sv: ja men jag tror inte de kommer va problem att kalle sover borta jag heller. så länge han har mat är han nöjd liksom :P



    2011-06-06 | 18:54:10
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: