missbelinda

Härnösands RK 4-5/6

Kategori: Tävling

Arrangör: Härnösands RK
Typ av tävling: Regional
Domare: Gunilla Åkerman
Klass: Msv C:2 2010
Procent (heltal): 66
Procent (decimal): 88
Placering: 2/10
Rosett: Blå

Poängrekord i MsvC:2. Wihoo! :)

---

Sen så var det ju DM för Mittsvenska också där det blev en blå rosett efter MsvC:1 på lördagen + MsvC:2 på söndagen.

Låg efter ettan med 3% efter första klassen men efter andra fick jag 2% mer. Dock räckte det inte enda fram och jag fick se mig slagen med ungefär 1%. (Vet inte exakt hur lite det skillde då det inte kommit någon separat lista för DM än).

Sen så var vi faktiskt bara tre juniorer med detta år. Lite tråkigt faktiskt men så blir det när det ligger samma helg som SM och en nationell ponnytävling.


Ja det var mitt sista DM som junior, lite tråkigt.

Kommentarer

  • fridan säger:

    ni är så duktiga! kul att läsa :D



    sv: ska fixa en videblogg med hur man uttalar kalles namn :P

    2011-06-08 | 20:02:23
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/
  • My säger:

    Detsamma ser jag, roligt med poängrekord :)

    2011-06-13 | 20:15:02
    Bloggadress: http://sonntags.blogg.se/
  • Anna säger:

    Varför lägger du inte ut några videos från tävlingar? Vore kul att se!

    2011-06-15 | 01:19:54

Kommentera inlägget här: