missbelinda

Preliminära starttider

Kategori: Allmänt

Som det ser ut nu så rider jag MsvC:1 på lördag klockan 18.18. Ganska sent va? :P Det tar ju typ inte ens 20 minuter att åka bort till Färsta så man kan ju lätt säga att det blir en lugn förmiddag.

 

Skönt att Belle kan gå ute länge, och är hon smutsig så har jag gooood tid på mig att bada och borsta och fixa innan det blir dags att åka. :)

 

På söndag blir det något tidigare, 12.52 står det på startlistan just nu. Men som sagt, det är rätt lång tid kvar så båda starterna kan ju bli lite flyttade i tid.

 

Angående "At göra listan" så ser det mörkt ut när det gäller kavajen som är inlämnad för en grej, det verkar ta dubbelt så lång tid att fixa det än va de sa från början. Det gjorde mig lite lagom sur igår för egentligen skulle jag fått hämta den i torsdags... Aja, nån gång lär den ju bli klar, och fram till dess får jag ha min randiga Jacson kavaj, det är väl inget större fel på den, förutom att den andra sitter mycket bättre och är klart snyggare.

Kommentarer

  • frida säger:

    Awesome blogg ^^

    Hoppas du får en bra dag ~

    2011-06-15 | 11:28:24
    Bloggadress: http://fridisi.blogg.se/
  • Elin säger:

    sv: Kul att du ville vara med! Jätte fin blogg :)

    2011-06-15 | 12:29:34
    Bloggadress: http://isjustelin.blogg.se/
  • Fredrika Källström säger:

    Lycka till på tävlingen :D



    SV; Jaa vad kul att du håller med oss. Blogg.se är inte så tokigt ändå..! :D



    Kram på dig

    2011-06-17 | 15:37:10
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: