missbelinda

Mitt rosa pannband

Kategori: Utrustning

Fick en fråga om mitt rosa pärlpannband, så då kan jag ju lika gärna skriva några rader om det här också om nån mer skulle undra. :)



Detta pannband började sin karriär som ett vanligt brunt pannband med en glittergrej i mitten:

Men den glittergrejen höll på att lossna, dock syntes det inte när det var böjt, men jag störde mig på det ändå :P

Och då kom vi på att vi ju känner en som är jätteduktig med smycken och pärlor och tänkte att hon får gärna prova att sätta dit pärlor. Vilka pärlor spelade ingen roll, det enda kravet jag hade var att de skulle vara rosa, hihi. Och slutresultatet blev ett uppgraderat pannband med rosa pärlor (bla sötvattenspärlor och någon swarowskipärla, så det är ju inte vilka plastpärlor som helst ;) )

Jag har ett jättefint svart pannband med blå pärlor som Da Capo (min fd ponny som nu är såld), men det kan jag inte ha på Belle för hon har bara bruna grejer. Och apropå brunt, så har jag ett pärlpannband med bruna pärlor också, ska nog byta till det snart för att variera lite, har haft det rosa väldigt länge nu. :)


Ja, det är sagan om mitt rosa pärlpannband. :) (fotograf på andra bilden: mnfoto.blogg.se)

Nu blev jag tävlingssugen av att titta på bilder, "bara" en månad kvar nu iaf.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Sv: haha nej det trodde inte jag heller att dom skulle göra... ;)

    2011-03-06 | 11:35:15
    Bloggadress: http://isjustelin.blogg.se/
  • Fredrika Källström säger:

    Gud vilken fin häst du har! :D



    SV; hahahah, det är du verkligen INTE! klart man vill skylta lite ndå, efter allt jobb och slit man ändå lägger ner på sin häst och med stallet! :) kul att du gillade inlägget förresten!



    kram på dig

    2011-03-06 | 16:28:01
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/
  • Elin säger:

    Skitsnygga bilder! :D

    2011-03-08 | 20:47:36
    Bloggadress: http://ponnyprinzarna.blogg.se/
  • Ylva säger:

    Sv: Jaaa, rosa is the shit! :D Kul, med ett personligt pannband! Så brukar jag också göra med en del gammla :) Är man lite lat letar man upp ett snyggt, lagom långt armband och syr fast i spåret :)

    2011-03-10 | 20:50:17
    Bloggadress: http://ylvalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: