missbelinda

Veckans sista skoldag

Kategori: Allmänt

Fick idag reda på att jag inte har några lektioner på skolan torsdag eller fredag, så jag har liksom redan smygstartat min helg, hihi. I och för sig har jag lite grejer att göra, men nu kan jag göra det när jag vill och inte när skolan tycker att jag ska göra det, så det känns ju liksom helt okej. :)

 

Igår red jag i ridhuset, det gick väl varken jättebra eller jättedåligt. Helt mitt i mellan liksom. Idag blir det vila och jag tror jag ska fortsätta frisera hon lite, jag började igår med att klippa hovskägget, och nu ska jag fixa till manen där nackstycket ligger och kanske tunna ur manen lite så det går lätt att knoppa på lördag.

 

Starttiderna till helgen har kommit ut, dock kan de ju komma att ändras lite eftersom de ju är preliminära, men just nu så rider jag 17.01 och 19.36 på lördag, och 13.50 på söndag. Så det blir en ordentlig sovmorgon på lördag, och sovmorgon på söndagen också. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: