missbelinda

Fredag morgon

Kategori: Allmänt

Halli hallå!

Idag är det fredag, vilket betyder att det är helg imorgon! :D Apropå imorgon, då ska jag en sväng till Matfors RK och titta på ponnydressyr, för världens bästa Dacce ska vara med. :) Men men, det är imorgon, idag är idag och jag har för en gångs skull en lektion att närvara på (typ alla andra veckor har vi jobbat hemma).

 

Dagens lektion börjar inte förrens ett, och pågår väl i sisådär en timme, för vi ska diskutera våra uppsatser som vi håller på med, och vi har fått två eller tre andra uppsatser att läsa och opponera på. Så det ska jag syssla med.

Nu på morgonen har jag varit ute och gått med hunden, tänkte gå ett varv runt joggingspåret (det gjorde vi igår kväll, alldeles lagom om man inte orkar komma på vart man ska gå), men efter 1/4 märkte jag att det kom en massa skolungdomar springandes så då vek jag av och gick hem lite tidigare istället. Kände inte för att bli omsprungen av sisådär 20 barn :P

 

Nä, nu ska jag åtegå till opponeringen, är så gott som klar men det skadar ju inte att läsa igenom allt en extra gång. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: