missbelinda

Hästfri?

Kategori: Allmänt

Det blir lite konstigt när man är i stallet på morgonen, och sedan går i skolan, och sedan kommer hem, och ska åka till stallet.
Nä just det, stryk sista meningen för jag har ju redan varit där idag. :P

Jag är ju så van att åka dit varje dag efter skolan, och det är ju en rolig vana så det är ju klart att det känns lite konstigt att bryta den liksom. Fast jag tror inte att Belle har emot en heldag i hagen utan att jag kommer och stör och ska ta in och rida medans hon står och pratar med sin hagkompis. Men vem vet, hon kanske också undrar vart vi tagit vägen när vi inte dyker upp som vanligt på eftermiddagen/kvällen.

Det finns inte så mycket att skriva om hästdagen, och skoldagen var, trots den sena början ganska lång. Dock var den inte så jobbig då lektionen avslutades med ett South Park avsnitt och en del ur ett halloweenavsnitt från Simpsons. Så det var ju skoj :)

Imorgon har vi skrivdelen i nationella provet för engelska B. Jag kan lätt erkänna att jag inte är så jättepepp, men det går säkert bra. Efter det tror jag att vi slutar så även om dagen börjar med ett jobbigt prov så slutar den ju snabbt. :)

Kommentarer

  • fridan säger:

    hihi jag vet aldrig vad jag ska göra av dagen om jag tar stallet på morgonen innan praktik/skola/jobb :P



    sv: jo vi har hittat ett meeting :) som jg tror vi ska åka på! kul isf :)

    2011-05-05 | 21:38:27
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/
  • Matilda säger:

    SV: Så snant så xD

    2011-05-05 | 21:38:44
    Bloggadress: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här: