missbelinda

Ryttarmeddelande H-sand

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Belle skrittat nedre och övre i det fina vädret. (Som inte var så fint i början av dagen, men sedan blev det  bättre). Så jag blev varm både från solen och från hennes rygg för jag red barbacka :)

 

Härnösands ryttarmeddelande har kommit upp, där står det bland annat att startlistor kommer ut senast dagen innan klockan 20. Det var ju lite tråkigt, jag vill ju veta nu nu nu!!! Men jag får väl så lov att vänta, precis som alla andra som ska vara med. Om jag fattat rätt så har jag samma domare i både MsvC:1 och MsvC:2. Namnet är helt okänt för mig, så det blir spännande. Alltid roligt med olika domare ju, nu menar jag inte alls att det är något fel på de som oftast dömer här omkring men det är ju alltid skoj med nya synpunkter från personer som inte är vana att döma ungefär samma ekipage hela tiden. :)

Kommentarer

  • ANNZOOooo000 säger:

    spännande! fattar inte så mycket av hästsporten men coolt är det iaf :D



    haha och ja.. angående uppsatsen. vad ska man säga? skönt att inte alla är klara alltså!!! blir så galen. huga! bara att kämpa på. sen hemprovet i geografi också... pallar inte mer!



    sommarlov sommarlov!

    2011-05-30 | 20:43:38

Kommentera inlägget här: