missbelinda

Speaker

Kategori: Allmänt

Nu är klockan snart tolv och jag befinner mig förhoppningsvis i domartornet/speakerbåset i vårat ridhus för jag ska vara speaker i LB:2 på våra lokala dressyrtävlingar för häst (och klassen börjar 12.00). Imorgon är det som sagt regionala klasser och då ska jag vara med. :)

Har jag lite teknisk tur kanske jag lyckas koppla in min mp3-spelare i cd-spelaren så jag slipper byta skivor lite då och då. Men funkar inte det så får jag öva upp mina DJ kunskaper, fast direkt svårt är det ju inte :P bara att byta skiva när den tidigare tar slut. Så funkar det inte med mp3n så blir det många olika skivor istället, för jag tycker det är extremt irriterande när det är en eller två skivor som går på repeat en hel tävlingsdag (eller ännu värre, två tävlingsdagar). Det är ju roligt med variation! :D

Kommentarer

  • fridan säger:

    lycka till på tävlingen imorgon! vad blir det för klass/er? :)



    sv: okej :) tack för din röst hihi!

    2011-05-14 | 16:38:58
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    Tack så mycket!! Kul att ha dig som läsare!! :D



    mvh Lovisa

    2011-05-15 | 17:46:26
    Bloggadress: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: