missbelinda

God kväll

Kategori: Allmänt

Tåget rullade in i Sundsvall strax före 22 så jag har varit hemma ett tag. Helgen har varit trevlig som vanligt, resväskan är typ jätteproppad (jag fick lägga mig på den för att kunna stänga, hehe) och vad som finns i skriver jag om senare.

Jag är lite lagom trött efter två långa dagar, men måste bara passa på att skriva att jag och John Whitaker har ridit på samma häst (ponny). Det ni! ;) En annan Whitaker som också förtjänar att nämnas är Robert som hoppade 2,12 barbacka. Jag (som ju är dressyrnisse) är verkligen imponerad av hur bra den hästen hoppade. Riktigt kul att se!

Jag såg ju inte bara gårdagens hoppning, utan även dressyren som var i förmiddags. Roligt att se både kända och okända namn :)

Jag skriver mer imorgon, nu ska jag sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: