missbelinda

Fredag kväll

Kategori: Allmänt

Inget inlägg sedan igår klockan 07.00. Men det var ju faktiskt ett väldigt gulligt inlägg så det gjorde väl inget att ni möttes av det varje gång ni kikade in? ;)

Igår red jag inne i ridhuset, fick greja lite med nosgrimman på kandaret då också, tror det blir lättare när jag använt den lite mera. Just nu är den fortfarande lite "felformad" efter att ha varit nerpackad i en påse innan det anlände till mig, men som sagt det kommer bli bättre desto mer jag använder den :)
Vad gjorde jag i ridhuset då?
Jo, det blev mest en massa volter och övergångar, det gamla vanliga liksom.

Idag var vi ute i skogen och busade lite i snön. Det snöade tidigare i veckan så underlaget är riktigt trevligt nu, det gillas mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: